Příznivé ceny
- Úvod
- Často kladené dotazy
Často kladené dotazy
Za jak dlouho od potvrzení objednávky bude zboží odesláno?
Zboží, které je na e-shopu označeno Na skladě, je zpravidla odesíláno následující pracovní den. Pouze když zvolíte platbu převodem, čekáme na připsání částky na náš účet.
Pokud je u zboží napsáno Není skladem - na objednávku, budeme objednaný výrobek objednávat ve výrobě, pokud doba výroby přesáhne 5 pracovních dnů, budeme Vás informovat o předpokládaném datu, kdy bude zboží k dispozici. U nakupovaného materiálu /např. KONG/ se může stát, že budete čekat o něco déle, vždy ale budete mít možnost objednávku změnit nebo zrušit.
Co dělat, když objednám nevhodný výrobek?
Pokud to zjistíte ihned po odeslání objednávky, stačí odepsat na potvrzení objednávky, které Vám přijde na mail a objednávku změnit nebo stornovat.
Pokud to zjistíte až po rozbalení balíčku, máte 14 dní od uzavření objednávky možnost odstoupit od smlouvy. V tom případě prosím vyplňte odstoupeni-spotrebitele-od-kupni-smlouvy.doc a pošlete ho spolu se zbožím na adresu: Lanex, podniková prodejna, Hlučínská 727/2, 747 23 Bolatice. Formulář můžete poslat i mailem na adresu prodejna@lanex.cz s informací o zaslání balíčku.
Pokud budete chtít zboží vyměnit, napište nám za jaké, pokud si nic nevyberete, vrátíme Vám peníze na účet.